arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Powracamy do bezpośredniej obsługi Klienta w Centrali Banku

Powracamy do bezpośredniej obsługi Klienta w Centrali Banku.
W dniu 16 listopada powracamy do bezpośredniej obsługi Klienta w Centrali Banku.

Jednocześnie przypominamy iż:
Zmodyfikowano zasady obsługi Klientów w placówkach Banku. Może w nich przebywać mniejsza liczba Klientów (max. 3 osoby na Sali Obsługi), pracownicy kontrolują sytuację w tym zakresie. Na stanowiskach wykorzystywanych do Obsługi Klienta zostały zamontowane przesłony z pleksi separujące klientów od pracowników. Centrala i filie są na bieżąco dezynfekowane, została wprowadzona zwiększona częstotliwość dezynfekcji najważniejszych urządzeń i stref w placówkach Banku.

Klienci proszeni są również o zachowanie podczas wizyt w placówkach Banku bezpiecznej odległości. Bezpośredni kontakt jest ograniczony do minimum. Przypominamy o obowiązku dezynfekcji bądź korzystania z rękawiczek jednorazowych w placówkach Banku oraz zakrywania ust i nosa.

O szczegółach prowadzonej przez Bank działalności będziemy Państwa informować na bieżąco za pomocą stosownych komunikatów.

Od początku pandemii bardzo aktywnie Bank zachęca klientów do częstszego niż wcześniej korzystania z bankowości internetowej i mobilnej oraz kart płatniczych. Została rozszerzona funkcjonalność bankowości elektronicznej o możliwość składania wniosków w zakresie niektórych usług (np. wniosek o zmianę limitów, wniosek o BLIK, wniosek o usługę SMS) w sposób zdalny.