Powracamy do bezpośredniej obsługi Klienta w Centrali Banku.
W dniu 16 listopada powracamy do bezpośredniej obsługi Klienta w Centrali Banku.
Jednocześnie przypominamy iż:
Zmodyfikowano zasady obsługi Klientów w placówkach Banku. Może w nich przebywać mniejsza liczba Klientów (max. 3 osoby na Sali Obsługi), pracownicy kontrolują sytuację w tym zakresie. Na stanowiskach wykorzystywanych do Obsługi Klienta zostały zamontowane przesłony z pleksi separujące klientów od pracowników. Centrala i filie są na bieżąco dezynfekowane, została wprowadzona zwiększona częstotliwość dezynfekcji najważniejszych urządzeń i stref w placówkach Banku.
Klienci proszeni są również o zachowanie podczas wizyt w placówkach Banku bezpiecznej odległości. Bezpośredni kontakt jest ograniczony do minimum. Przypominamy o obowiązku dezynfekcji bądź korzystania z rękawiczek jednorazowych w placówkach Banku oraz zakrywania ust i nosa.
O szczegółach prowadzonej przez Bank działalności będziemy Państwa informować na bieżąco za pomocą stosownych komunikatów.
Od początku pandemii bardzo aktywnie Bank zachęca klientów do częstszego niż wcześniej korzystania z bankowości internetowej i mobilnej oraz kart płatniczych. Została rozszerzona funkcjonalność bankowości elektronicznej o możliwość składania wniosków w zakresie niektórych usług (np. wniosek o zmianę limitów, wniosek o BLIK, wniosek o usługę SMS) w sposób zdalny.