Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

ZGADZAM SIĘ
ZGADZAM SIĘ
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Polityka prywatności aplikacji mobilnej

Polityka prywatności
1. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i
użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym
momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków
przechowywanych w Banku ani na działalnie innych aplikacji, związanych ze zdalnym
dostępem Klienta do usług w Banku.
2. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
a. komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój
rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
b. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
– pamięci,
– komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu
Wi-Fi,
– informacji o lokalizacji,
– aparatu fotograficznego,
– danych kontaktów.
3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które
mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji,
nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych
Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
4. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku
przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na
urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do
wyłączenia Aplikacji.
5. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować
Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.