Polityka prywatności
1. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i
użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym
momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków
przechowywanych w Banku ani na działalnie innych aplikacji, związanych ze zdalnym
dostępem Klienta do usług w Banku.
2. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
a. komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój
rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
b. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
– pamięci,
– komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu
Wi-Fi,
– informacji o lokalizacji,
– aparatu fotograficznego,
– danych kontaktów.
3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które
mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji,
nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych
Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
4. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku
przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na
urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do
wyłączenia Aplikacji.
5. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować
Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.