Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, zostaniesz poproszony o dodatkowe potwierdzenie transakcji hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub hasłem stałym – w zależności od rodzaju karty płatniczej, którą się posługujesz.
Od 31 października 2020 r. płatności kartą debetową w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby. Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:
w aplikacji SGB Mobile (tylko klienci indywidualni) – zobacz, jakie to proste,
poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w swoim banku.
Od 30 września br. odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce swojego banku.
Od 19 października br. możesz bez wizyty w placówce banku wybrać metodę potwierdzania transakcji internetowych w aplikacji zrzeszeniowej SGB Mobile.
Pamiętaj, że jeśli nie wybierzesz jednej z wskazanych metod potwierdzania transakcji, po 31 października br. Twoje płatności w internecie z 3D Secure nie będą mogły zostać realizowane.
Obecnie usługa 3D Secure działa od momentu aktywacji karty debetowej – nie musisz wykonywać żadnych dodatkowych czynności w celu aktywacji tej usługi.
Jeśli korzystasz z karty kredytowej, zanim dokonasz pierwszej płatności zabezpieczonej usługą 3D Secure musisz jednorazowo zarejestrować kartę oraz nadać hasło stałe.
rejestracja karty Mastercard – sprawdź TUTAJ
rejestracja karty Visa – sprawdź TUTAJ
Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?
Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure – oznaczoną symbolami poniżej:
Wybierz płatność kartą i podaj jej dane:
Potwierdź hasłem 3D Secure
Od 31 października 2020 r. płatność kartą debetową możesz potwierdzić w aplikacji SGB Mobile (klient indywidualny) lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kod SMS).
Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub hasłem stałym – to zależy od sklepu internetowego.
Jak odblokować usługę 3D Secure?
Jeśli nie możesz dokonać płatności kartą w sklepach internetowych, które obsługują 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Karty obsługiwane w usłudze 3D Secure
Karty debetowe – do 30 października 2020 r. transakcje potwierdzane są hasłem 3D Secure (kodem SMS); nie jest wymagana jednorazowa rejestracja tych kart w usłudze 3D Secure:
Maestro
Mastercard debetowa
Mastercard debetowa młodzieżowa
Mastercard Unia Leszno
Mastercard KKS Lech
Mastercard „konto na Tak!”
Mastercard „konto za 1 zł”
Mastercard debetowa business
Mastercard debetowa business AGRO
Mastercard walutowa
Visa debetowa
Visa debetowa „młodzieżowa”
Visa AZS Gorzów
Visa Skra
Visa Skra „młodzieżowa”
Visa debetowa business
Karty kredytowe, chargé i przedpłacone – transakcje potwierdzane są hasłem stałym; wymagana jest jednorazowa rejestracja tych kart w usłudze 3D Secure:
Mastercard kredytowa
Mastercard kredytowa business
Mastercard kredytowa business Gold
Mastercard business charge
Mastercard business charge GOLD
Mastercard przedpłacona
Visa kredytowa