Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

ZGADZAM SIĘ
ZGADZAM SIĘ
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Infolinia SGB

Infolinia SGB, dostępna pod bezpłatnym numerem 800 888 888, w okresie świątecznym będzie działać przez całą dobę – zakres usług dla naszych Klientów to:

1) przekazywanie informacji o zasadach działania, dostępności, sposobach postępowania, kosztach, warunkach;

2) aktywowanie, zastrzeganie i blokowanie/odblokowanie tokenów w portfelach cyfrowych;

3) wsparcie w rozwiązywaniu problemów przy operacjach cyfrowymi portfelami;

4) udzielanie informacji o autoryzacji i historii;

5) przyjęcie zgłoszeń problemów związanych z osadzaniem karty w cyfrowych portfelach.

1) przekazywanie informacji o lokalizacji i dostępności najbliższych urządzeń;

2) instruktaż i prowadzenie Klienta „krok po kroku” przy wpłatach, wypłatach oraz operacji zmiany PIN i usługach dostępnych w bankomacie;

3) instruktaż postępowania i obsługa zdarzeń związanych z zatrzymywaniem karty w urządzeniu, zagubieniem karty płatniczej, nieprawidłowej operacji bankomatowej – również osób niebędących Klientami, korzystających z urządzeń SGB;

4) obsługa kart zatrzymanych – przyjmowanie zgłoszeń, przekazywanie Klientowi informacji o sposobie postępowania w celu odzyskania karty;

5) obsługa rozmów z osobami niebędącymi Klientami , korzystającymi z bankomatów SGB – również zagranicznych szczególnie w przypadku usługi DCC.

1) przekazywanie informacji o Zrzeszeniu SGB – informacje ogólne;

2) informowanie o lokalizacji wybranych, w tym najbliższych Klientowi, placówek Banków, lub wybranych przez Klienta;

3) przekazywanie Klientowi danych kontaktowych i teleadresowych do wybranych placówek lub oddziałów Banku.

4) Informacja produktowa, wsparcie kampanii reklamowych oraz akcji i produktów promocyjnych np. lokaty promocyjne, konto na TAK informowanie o produktach i usługach w ofercie Zrzeszenia SGB:

a) oferta produktowa, ogólne informacje produktowe w zakresie produktów zrzeszeniowych zasady funkcjonowania;

b) dostępność produktów w poszczególnych Bankach;

c) sposoby postępowania, koszty, warunki;

5) Informacja o rodzajach i warunkach kampanii i produktów promocyjnych – warunki, nagrody, uczestnicy itp.

(np. karty, promocje zrzeszeniowe, aplikacja SGB Mobile)

1) odbieranie od Klientów zawiadomień o transakcjach podejrzanych;