Nad bezpieczeństwem środków pieniężnych czuwają specjaliści, wspomagani nowoczesnymi systemami informatycznymi oraz platformami wymiany informacji o zagrożeniach. Dzięki temu chronimy klientów banku przed próbami oszustw i innymi zagrożeniami.
Połączenie z usługami bankowości internetowej jest szyfrowane, przy użyciu silnych i powszechnie stosowanych technik. Dzięki temu dane wykorzystywane do identyfikacji i uwierzytelniania klientów są zabezpieczone przed kradzieżą i nieautoryzowanym dostępem lub modyfikacją. W ten sposób zapewniamy poufność i integralność przesłanych i odbieranych informacji gwarantując, że nikt postronny nie może ich odczytać lub też zmienić.
W przypadku inicjowania płatności internetowej lub dostępu lub modyfikacji wrażliwych danych płatniczych stosujemy silne uwierzytelnianie klienta (hasło statyczne, kod PIN, token, SMS, 3DSecure). Okres ważności haseł jest ograniczony do niezbędnego minimum (z wyjątkiem haseł stałych).
W przypadku dłuższego braku aktywności użytkownika, nieaktywna sesja usług płatności internetowej jest automatycznie zamykana.
W przypadku wykrycia zbyt wielu błędnych prób logowania lub uwierzytelniania, dostęp do usług bankowości internetowej jest automatycznie blokowany. Procedura aktywacji zablokowanych usług płatności internetowych wymaga użycia bezpiecznego kanału komunikacji.
Umożliwiamy określenie pojedynczych oraz dziennych limitów kwot operacji dla usług płatności internetowych.