Sprawdź, jak działamy w związku z zagrożeniem epidemią
W związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce, przypominamy
Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem na Infolinii oraz odpowiedź na pytania przesłane drogą elektroniczną może być nieco dłuższy niż zwykle. Prosimy o odrobinę wyrozumiałości w tym trudnym dla nas wszystkich okresie. Zapewniamy, że robimy wszystko by jak najszybciej udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania.
Możesz bardzo wiele bez wychodzenia z domu
Pamiętaj, że Bankowości Internetowej bsbelskduzy24.pl orac cui wykonasz większość transakcji bezpiecznie i na odległość
Przypomnij Babci, że wszystkie rachunki opłaci bez wychodzenia z domu!
Pomóż jej korzystać z bankowości internetowej naszego banku: https://bsbelskduzy24.pl/
Pokaż, jakie to łatwe, wygodne i BEZPIECZNE
#zostańwdomu i #bankujzbabcią
Zadzwoń do Dziadka, przypomnij, aby #zostałwdomu
i korzystał z bankowości internetowej: https://bsbelskduzy24.pl/, gdzie bez problemu sprawdzi saldo konta, zapłaci rachunki czy doładuje telefon. Pokaż Dziadkowi, jakie to łatwe, wygodne i BEZPIECZNE
#bankujzdziadkiem
Możesz także złożyć wniosek o:
1) WNIOSEK O BLIK
2) ZMIANA LIMITÓW KARTY
3) AKTYWACJA KARTY PŁATNICZEJ
4) ZMIANA SPOSOBU DOSTARCZANIA WYCIĄGU
5) ZMIANA LIMITU OPERACJI DOKONYWANYCH ZA POŚREDNICTWEM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ
6) AKTYWACJA / ZMIANA PUSH I SMS
7) WNIOSEK O ODROCZENIE SPŁAT RAT KREDYTOWYCH [prosty wniosek o prolongatę]
8) ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH
9) UDZIELENIE / ODWOŁANIE PEŁNOMOCNICTWA
10) ZABLOKOWANIE / COFNIĘCIE DOSTĘPU UŻYTKOWNIKA DO USŁUG BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ PRZEZ POSIADACZA RACHUNKU
11) DODATKOWY / INNY WNIOSEK Z ZAŁĄCZNIKIEM
12) DOKONANIE / ODWOŁANIE ZASTRZEŻENIA DOKUMENTU TOŻSAMOŚCI
13) ZMIANA ŚRODKA DOSTĘPU
Umożliwiamy zawieszenie rat kredytowych – „wakacje kredytowe”
W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Bank Spółdzielczy im. Stefczyka w Belsku Dużym umożliwia klientom indywidualnym oraz przedsiębiorcom odłożenie terminu spłaty rat kredytu maksymalnie do dnia 30 września 2020.
Klienci, którzy chcieliby skorzystać z odroczenia spłaty powinni skontaktować się telefonicznie z Centralą Banku pod nr telefonu +48 661 13 33 oraz przesłać uproszczony wniosek na skrzynkę mailową Banku: sekretariat@bsbelskduzy.sgb.pl.
Po otrzymaniu wniosku Bank skontaktuje się z Klientem i zdalnie przeprowadzi cały proces, łącznie z akceptacją warunków odroczenia i zawarciem porozumienia. Klient nie musi dostarczać żadnych dodatkowych dokumentów, nie ponosi też żadnych dodatkowych opłat.
Przestępcy wykorzystują każdą okazję – w obecnej sytuacji do wyłudzenia pieniędzy oraz danych osobowych stosują socjotechniki związane z koronawirusem.
Przykładami takich ataków mogą być m.in.
(Oszuści podszywają się w fałszywych wiadomościach SMS, e-mail bądź telefonach pod firmy, lub strony agend rządowych np. Ministerstwo Zdrowia przekazując rzekome informacje na temat epidemii lub informują np. o wsparciu żywnościowym, darmowych maseczkach itp. Jednocześnie, wyłudzają od swoich ofiar dane osobowe, poufne dane do Bankowości Elektronicznej. Wysyłane są także wiadomości e-mail z treściami m.in. poradnikowymi na temat wykrywania i leczenia koronawirusa. Dołączane do tego typu wiadomości pliki i/lub linki zawierają złośliwe oprogramowanie. Do pozyskania poufnych danych wykorzystywane są również fałszywe strony (w oszustwie wykorzystującym Ministerstwo Zdrowia Profil Zaufany), gdzie wymagane jest zalogowanie za pośrednictwem Bankowości Elektronicznej – Próba „logowania” prowadzi do oddania swoich danych, a następnie środków, złodziejom),
(Na tego typu stronach oferowane mogą być np. aplikacje informujące na bieżąco o rozprzestrzeniającym się wirusie. Pobierając taką aplikację ściągamy tak naprawdę złośliwe oprogramowanie, które może pozyskiwać poufne dane np. poświadczenia do Bankowości Elektronicznej),
(Przestępcy podszywając się pod portale informacyjne lub strony agend rządowych udostępniają np. film, którego obejrzenie wymaga zalogowania się danymi z Facebooka. Wpisując login i hasło, nieświadomi przekazujemy dane atakującym, którzy za pośrednictwem naszego konta na Facebooku są w stanie przesyłać dalej zainfekowaną stronę. Mogą także przesyłać naszym znajomym prośbę pilnego przelewu pieniędzy za pośrednictwem kodu BLIK),
(Powstają dedykowane sklepy internetowe „specjalizujące się” np. w sprzedaży leków, a nawet szczepionek chroniących przed koronawirusem z fałszywymi stronami pośredników płatności np. PayPal, które mogą pozyskiwać poufne dane tj. poświadczenia do Bankowości Elektronicznej),
Informacje na temat koronawirusa warto czerpać z oficjalnych źródeł. Szczególnie w mediach społecznościowych weryfikujmy autentyczność interesujących nas wiadomości oraz postów związanych z zagadnieniem wirusa zanim podzielimy się nimi dalej w sieci.
Celem ochrony przed działalnością oszustów internetowych, którzy chcą wyłudzić nasze poufne dane bądź pieniądze, pamiętajmy o maksymalnej ostrożności przy dokonywaniu transakcji w sklepach internetowych bądź na portalach aukcyjnych. Zawsze sprawdzajmy wiarygodność sklepu. Pamiętajmy też, aby nie otwierać podejrzanych linków lub załączników i nigdy nie podawać – wprowadzać poufnych danych do Bankowości Elektronicznej na stronach wskazanych w linkach będącymi załącznikami do wiadomości SMS lub e-mail.