Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

ZGADZAM SIĘ
ZGADZAM SIĘ
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Bank uruchomił usługę e-doręczenia

Bank uruchomił usługę e-doręczenia.

Bank wprowadził własną skrzynkę e-doręczeń, będącą elektronicznym odpowiednikiem listów poleconych z potwierdzeniem odbioru. To publiczna usługa zaufania, która gwarantuje bezpieczeństwo oraz pewność skutków prawnych w oficjalnej korespondencji między bankiem, klientami, partnerami, instytucjami i podmiotami publicznymi.

E-doręczenia umożliwiają jednoznaczną identyfikację nadawcy i adresata, a także ustalenie dokładnej daty i godziny wysłania oraz odebrania przesyłki. W wiarygodny i prawnie akceptowalny sposób potwierdzają również fakt nadania i odbioru korespondencji. Dodatkowo zapewniają całkowitą poufność oraz integralność danych, co oznacza, że treść nie może być sfałszowana ani zmieniona po wysłaniu.

Bank uruchomił własny adres doręczeń elektronicznych do korespondencji wychodzącej oraz udostępnił publicznie adres skrzynki dla korespondencji przychodzącej o nazwie: AE:PL-63927-60280-AWHRW-19. Adres ten jest stały i nie zmienia się nawet w przypadku zmiany fizycznej siedziby banku.

– Banki są ustawowo zobowiązane do udostępniania klientom adresu do e-doręczeń w dokumentacji dotyczącej kredytów konsumenckich, kredytów hipotecznych i reklamacji. U nas jednak można korzystać z tego kanału również we wszystkich innych sprawach.

Z e-doręczeń mogą korzystać wyłącznie ci klienci, którzy sami posiadają adres do doręczeń elektronicznych oraz skrzynkę do doręczeń. Korzystanie z tej formy komunikacji nie jest obowiązkowe.

– E-doręczenia stanowią nowy, dodatkowy kanał kontaktu z bankiem. Nadal możliwa jest korespondencja w tradycyjnej formie papierowej, kontakt poprzez bankowość elektroniczną i aplikację mobilną, a także osobiste wizyty w placówkach.