Nowa kampania startuje dzisiaj i potrwa do końca roku. Spot reklamowy będzie można obejrzeć w telewizji TVN, TVP oraz TVP VOD, TVN Player i Polsat Box Go. Przekazy będą obecne także w internecie. Za produkcję odpowiada agencja reklamowa GPD, a reżyserem jest, tak jak w poprzednich latach, Łukasz Korczak.
W spocie reklamowym widzimy grupę nastolatków – młodych wilków – w której każdy jest inny, ale łączą ich relacje, o które dbają. Widzimy ich też w różnych codziennych sytuacjach, w których korzystają ze swojego konta w SGB. Płacą telefonem, dostają przelew na telefon BLIK, sprawdzają stan konta w aplikacji, żeby zdecydować ile pieniędzy chcą wydać, płacą w internecie. Narratorem tej historii jest mama, która o tych młodych wilkach opowiada ciepło i z dumą w głosie.
Spot można obejrzeć na oficjalnym kanale SGB na YouTube: https://youtu.be/QmlV8SHhTJA
– Kampanią dla młodych pokazujemy, że cenimy i lubimy młodych ludzi. Nie udajemy, że jesteśmy tacy sami jak oni – młodzi mają swoje sprawy i potrzeby. My, dorośli, wspieramy ich i ich wybory wtedy, kiedy tego potrzebują – zaznacza Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku. – To zupełnie nowy przekaz w Grupie SGB, ale jednocześnie kontynuacja tego, o czym konsekwentnie mówimy od 3 lat. O tym, że dobrze jest dbać o siebie nawzajem. Jesteśmy przy tym prawdziwi, jesteśmy bankami, które wspierają lokalne inwestycje i społeczności i działają na zasadzie wzajemności – dodaje.
Dbając o młodych, Banki Spółdzielcze SGB nie zapominają też o… dorosłych wilkach. W październiku br. wystartuje w lokalnych kinach kampania połączona z promocją dla dorosłych, przygotowana we współpracy z Mastercard. Widzowie zobaczą na ekranach spot, a po nim planszę zachęcającą do rejestracji karty w programie Mastercard Bezcenne Chwile i odbioru bonusowych punktów.
Więcej informacji na stronie takaroznica.sgb.pl