Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

ZGADZAM SIĘ
ZGADZAM SIĘ
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Sygnaliści

W Banku Spółdzielczym im. Stefczyka w Belsku Dużym, promujemy
i kierujemy się najwyższymi standardami przestrzegania przepisów prawa, zasad compliance oraz etyki.

Wdrażamy niniejszą Procedurę Zgłoszeń Wewnętrznych aby każdy mógł skorzystać z przygotowanych kanałów zgłoszeń i poinformować nas o dostrzeżonych nieprawidłowościach lub zachowaniach, które są sprzeczne z wartościami Banku a które uzyskał w kontekście związanym z pracą.

Każda z osób, która dokona zgłoszenia w dobrej wierze otrzyma od Banku wsparcie oraz ochronę przed działaniami odwetowymi. Wszystkie zgłaszane wątpliwości będą analizowane z najwyższą starannością.

Podstawowy katalog naruszeń prawa, które mogą być zgłaszane obejmuje następujące obszary:

Zgłoszeń możecie dokonywać ustnie lub pisemnie za pomocą dedykowanych kanałów dostępnych w Banku.

Zgłoszenia ustne mogą być dokonywane osobiście – poprzez spotkanie z osobą przyjmującą zgłoszenia, zorganizowane w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia przez sygnalistę takiego zgłoszenia.

Zgłoszenia pisemne mogą być dokonywane listownie – na adres siedziby Banku
z dopiskiem „Komisja ds. rozpatrywania naruszeń prawa” lub elektronicznie – na adres
e-mail: sygnalista@bsbelskduzy.sgb.pl.

Zgłoszenie powinno zawierać przejrzyste i możliwie pełne wyjaśnienie na czym polega naruszenie.

Zachęcamy, aby w zgłoszeniu opisywać wszystkie znane szczegóły danej sytuacji, wskazywać, kiedy miała ona miejsce i na czym polegała nieprawidłowość, a także przedstawiać jak najwięcej dodatkowych informacji, takich jak listę świadków czy posiadane dowody (e-maile, zestawienia, faktury, itp.).

Przy składaniu zgłoszenia rekomendujemy, aby podawać adres do kontaktu (np. adres korespondencyjny, adres e-mail czy numer telefonu).

Brak jego przekazania uniemożliwi lub znacznie utrudni komunikację pomiędzy stronami, a w konsekwencji może uniemożliwić przekazanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia lub informacji zwrotnej po zakończeniu działań następczych.